Tuesday, August 11, 2015

INTELIGENTA INIMII SAU PUTEREA INTUITIEI


Trăim vremuri minunate. Omenirea a avansat în multe părți ale lumii și din multe puncte de vedere. 

Sunt și multe de îmbunătățit, e adevărat că dezvoltarea fără precedent a tehnologiei ne-a adus multe beneficii, și ar putea să aducă și mai multe, opuse a ce a adus până acum, cum ar fi eradicarea foametei, reducerea poluării, însă ne-a adus și mai aproape de autodistrugere ca specie.

Însă dincolo de tehnologie, mai e ceva. Omenirea pare că trăiește, și nu cred că mai are de ales, o trezire a conștiinței, acea inteligență superioară pe care o purtăm în noi, de multe ori în stare latentă, și care de multe ori ne salvează atunci când programele minții și logica devin neputincioase în fața provocărilor vieții. Și atunci se produc ceea ce numim noi, miracole.

Un astfel de miracol pe care l-a făcut această forță interioară pe care aleg s-o numesc intuiție a fost să-mi pună un diagnostic corect, diagnostic pe care logica mea l-a exclus, lucru care mi-a salvat viața.

Din acel moment, de multe ori m-am bazat pe intuiție, în ciuda gândirii logice, și s-au mai produs și alte miracole. Am primit informații despre ce se întâmplă în corpul meu pe care medicii le-au confirmat ulterior, și chiar venirea pe lume a fiicei mele a fost, sunt sigură, posibilă, pentru că am ascultat acea voce interioară.

Mi-a dat soluții la multe probleme ce păreau fără ieșire, am știut când e cazul să acționez, sau când e cazul să accept lucrurile așa cum erau, când e cazul să las totul să curgă de la sine sau să intervin, uneori chiar în forță.

Iar ce este cel mai interesant, este că această inteligență nu pare să se manifeste în zona creierului, ci a inimii. 

Ce este această inteligență...a inimii? Știința e departe de a ne da un răspuns categoric.

Însă știu că mulți dintre noi am simțit-o și pe mulți dintre noi ne-a salvat sau ne-a ajutat în marile încercări ale vieții.

Și de unde știm atât de multe atunci când o accesăm? Nu pot să vă spun nici asta...

Eu doar mă întreb, vă întreb...cum ar arăta viețile noastre, lumea aceasta, dacă am trăi ghidați de inteligența inimii?

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...