Sunday, August 30, 2015

CONFERINTA NATIONALA ''GANDUL CREEAZA REALITATEA''


Eram intr-o stare de amorteala mentala si sufleteasca atunci cand Cristina Cojocaru m-a contactat sa particip ca speaker la evenimentul organizat de ea: Conferinta Nationala "Gandul creeaza realitatea". Imi ziceam ca nu sunt pregatita sa-mi reiau activitatile legate de dezvoltare personala...

Am raspuns DA, pentru ca vocea din interior asa mi-a soptit! Spune da! E timpul!

Si, da, era timpul! Era timpul sa cunosc oameni exceptionali, sa aud cuvinte pline de curaj, de lumina, de culoare, de fericire! Era timpul sa regasesc si eu cuvintele cu care voiam sa transmit oamenilor lumina pe care o am in suflet!

Am plecat inaltata de caldura sufleteasca din acea sala, de aprecierile si incurajarile celor care au fost acolo, cu siguranta ca nivelul de constiinta e ridicat si oamenii vor si mai multe exercitii de constientizare.

De la fiecare speaker si de la fiecare om de acolo am primit fie cuvinte, fie energie, fie lumina! Iar exercitiul vindecator facut impreuna a adus vindecare in primul rand in vietile noastre!

E mare nevoie de astfel de evenimente, si nu sunt usor de organizat, si iti multumim Cristina Cojocaru pentru tot ce faci pentru ca mesajele de dezvoltare personala, fie ca vorbim de psihologie, de NLP, de antreprenoriat, de Reiki, Theta Healing, spiritualitate, sa ajunga la cei care au nevoie de ele.

Astept cu nerabdare urmatoarea conferinta! Va multumesc tuturor celor care ati fost acolo pentru tot ce mi-ati transmis!





No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...