Wednesday, December 31, 2014

15 DORINȚE PENTRU NOUL AN


Dragă 2015, iată ce îmi doresc:

1. Să mă bucur de orice activitate, de fiecare provocare, de fiecare realizare.

2. Să am curajul să visez.

3. Să am curajul să-mi urmez visele.

4. Să iubesc oamenii așa cum sunt, iar dacă nu pot să-i iubesc, să-i accept așa cum sunt.

5. Să accept lucrurile pe care nu le pot schimba, și să le schimb pe acelea care țin de mine.

6. Să-mi permit să fiu eu însămi.

7. Să las abundența și starea de bine să se manifeste în viața mea.

8. Să le ofer celor din jurul meu mai multă iubire și îmbrățișări și mai puține sfaturi.

9. Să fiu cât mai prezentă în viața mea.

10. Să cultiv obiceiuri bune.

11. Să fac tot ce fac cu naturalețe și fără sforțare.

12. Să mă concentrez asupra soluțiilor.

13. Să las rănile sufletești și trupești să se vindece.

14. Să primesc cu iubire ce au cei din jur să-mi ofere.

15. Să ofer ce am de oferit cu iubire și fără să aștept ceva în schimb.

Vă doresc un An 2015 plin de împliniri, zâmbete, stare de conștiință, abundență, succes, oameni dragi, și orice mai aveți voi nevoie!

La Mulți Ani!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...