Monday, August 12, 2013

IUBIREA NU ESTE CA IN FILME

Spre marea mea surprindere am remarcat ca marea majoritate a celor care au raspuns la intrebarea sondajului de pe blog, au scris ca ar fi interesati de tema iubirii.

Dintre toate temele din care ati putut opta, pe aceasta o consider cea mai delicata si dificil de abordat si va avertizez ca daca in alte teme folosesc din plin cunostintele NLP, aceste postari vor avea un puternic caracter personal, si nu detin in niciun caz secretul suprem al fericirii in cuplu, ci doar opinia mea subiectiva ca traiesc o frumoasa poveste de dragoste alaturi de sotul meu.

Contrar obiceiului meu de a folosi afirmatii, am ales ca titlu pentru aceasta postare o negatie: Iubirea NU este ca in filme. Cred cu tarie ca daca vrei sa traiesti o relatie de iubire veridica, e in primul rand necesar sa scapi de programarea filmelor hollywoodiene. 

Daca il urmaresti pe bietul partener daca face exact cum a facut Leo cand a sarit de pe Titanic s-o salveze pe fatuca, sau mai stiu eu ce povesti a mai inregistrat creierul ca fiind "reteta" iubirii, s-ar putea sa nu poti TRAI si experimenta ce are omul acela de oferit. Iubirea se ofera si se primeste spontan, fara scenarii si fara duble.

In al doilea rand, un partener nu este un plan financiar sau trofeu personal. Este o persoana care isi cauta perechea, o pereche care sa-i permita sa se dezvolte, sa creasca, sa infloreasca. 

Din pacate, vad multe femei care se axeaza prea mult pe modul in care arata, transmit mai mult semnale de ordin sexual si imi pare rau sa le anunt ca in ciuda altor calitati pe care le poseda, sansa de a atrage un barbat de calitate e foarte scazuta daca-si concentreaza armele seductiei doar pe zona sexualitatii. Nu pot sa nu-i observ nici pe domnii care se auto-hipnotizeaza cand vad o femeie cum am descris mai sus. Inteleg ca acestea sunt instinctele, dar parca nu degeaba suntem o specie evoluata, as zice eu... 

Daca cineva arata bine nu inseamna neaparat ca e printul sau printesa din poveste. Si aratatul asta bine este de fapt programarea pe care o primim din media sau din povestile cu personaje "perfecte". Sa ne fie clar, frumusetea este in ochii privitorului iar daca vei vedea frumusete doar in calitatile fizice, sa nu te plangi ca nu ti-ai gasit prea curand un partener de suflet.

Cred in relatiile in care partenerii se ajuta reciproc sa evolueze. 

Impreuna cu sotul meu purtam discutii de toate felurile, legate de munca noastra, educatia baietulului nostru, bani, investitii, dezvoltare personala si ne incurajam unul pe celalalt sa realizam cat mai multe pe toate planurile. 

Am invatat, in timp, sa devenim o echipa si ne respectam spatiul, munca si castigurile, avem investitii comune si investitii separate, proiecte comune si proiecte separate, visuri comune si visuri separate si activitati comune si activitati separate.Sotul meu m-a sustinut sa fac trainigurile NLP cu Richard Bandler la Londra si mi-a dat banii sa platesc, in schimb i i-am returnat imediat ce am reusit sa-i strang, nu pentru ca mi i-a cerut ci pentru ca asa mi s-a parut corect, sa aiba posibilitatea sa-si foloseasca banii castigati de el pentru proiectele sale preferate, pentru ca acei bani inseamna timpul si energia lui. 

Ne invitam in oras, platesc cand eu, cand el. Faptul ca ne respectam castigurile reciproc ne motiveaza sa castigam mai mult si putem sa-i investim in activitatile si proiectele preferate fara a-l frustra pe celalalt. Am mai vazut priviri socate de ideea veniturilor separate dar functioneaza pentru noi si nu avem niciodata certuri referitoare la bani. E foarte posibil ca in alte cupluri alte formule sa fie castigatoare.

Ne mai si certam, eu sunt impulsiva si sotul meu e prea analitic, insa indiferent cat de diferite ar fi ideile noastre, si cat de tare m-ar enerva, si are si talentul acesta, sa ma calce pe TOTI nervii, vorba cantecului lui Pink pe care-l voi adauga la sfarsitul articolului, cand sunt suparata pe el, m-am educat ca in loc sa planific un divort cat mai dureros pentru el, sa-mi reamintesc ce ne-a adus impreuna, iar eu personal am o imaginea foarte puternica, aceea in care m-am trezit la Reanimare anul trecut tinuta de el de mana. 

Sunt convinsa ca toti aveti imagini puternice legate de partenerul vostru pe care sa le folositi sa va ajute sa va impacati.

Pana la urma, viata noastra inseamna o experienta subiectiva si felul in care ne vedem partenerul este alegerea noastra, iar modul in care-l tratam il poate face sa se dezvolte sau sa-l striveasca. In orice caz, depinde de noi, de valorile noastre si de atitudinea noastra ce fel de partener vom alege si vom avea.

In concluzie, iubirea nu este ca in filme, intre doi oameni vor exista mereu si neintelegeri si incompatibilitati precum si viziuni diferite. 

Tine de noi sa-i alegem pe cei de calitate si sa fim pregatiti sa construim o viziune si o viata comune dar si sa le lasam si libertatea de a face si de a fi ce-si doresc.

 Daca iti doresti sa mai afli secrete NLP, am scris o carte inspirata din lectiile maestrilor Richard Bandler (creator al domeniului) si Paul McKenna (cel mai bine vandut autor de carti de dezvoltare personala din Marea Britanie)



GHID DE FERICIRE PENTRU INCEPATORI – TEHNICI NLP PENTRU O VIATA FERICITA SI DE SUCCES 

 (disponibila in limbile engleza si romana) la adresa: http://balanstefana.blogspot.ro/p/carti.html




Daca ti-a placut articolul, te-ar mai putea interesa capitolul: DRAGOSTE SI ROMANTISM din cartea mea GHID DE FERICIRE PENTRU INCEPATORI  precum si articolele

http://balanstefana.blogspot.ro/2013/07/si-au-trait-fericiti-pana-la-adanci.html


http://balanstefana.blogspot.ro/2013/05/cand-iubirea-moare-cum-sa-ne-impacam-cu.html

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...