Tuesday, February 12, 2013

PENTRU BINELE OMENIRII, FII EGOIST!

Poate suna a paradox dar nu este .Crestem auzind obsedant in jurul nostru ca "trebuie" sa facem intr-un fel sau altul pentru ca asa e bine. Bine pentru cine? Eu, personal, am trait multa vreme in confuzie, crezand ca ar trebui sa-mi fac munca intr-un anumit mod ca sa fiu pe placul oricui m-ar evalua fara sa tin cont cu adevarat de adevarata mea misiune sau viziune, ca ar trebui sa ma port intr-un anumit fel, etc samd...

Caci aici ajungem: la misiunea si viziunea noastra. Si ar trebui sa fie ALE NOASTRE! Sa faceti un scurt exercitiu de ascultare. Cati oameni frustrati de ce TREBUIE sa faca... Normal ar fi sa facem ce ne dorim nu doar in timpul liber dar si in viata profesionala.

Societatea noastra traieste paradoxul altruismului. Ne asteptam de la profesori, doctori, functionari sa munceasca mai pe nimic si sa fie super-motivati. Si ne dam seama ca nu e asa si analizam problema in talk-show-uri fara sa ne dam seama ce ar fi de facut. Poate ar fi bine sa-i bagam pe cativa din fiecare categorie la puscarie, ca daca-i dai afara le faci un bine. Pentru ca acesti oameni isi scormonesc in suflet pentru motivatie ca de recunoastere si recunostinta nu poate fi vorba pentru a continua. Altii recurg la metode ilicite, dar sa nu credeti ca sunt fericiti (oamenii isi doresc, pana la urma recunoasterea meritelor).

De aceea va rog VALORIZATI-VA VOI INSIVA! Nu va asteptati ca viata sa fie ca la scoala, ca dupa ce ati muncit din greu, sa vina rasplata. Angajatorul va fi multumit daca vrei sa muncesti pe mai nimic, putini sunt aceia dispusi sa te plateasca conform valorii muncii tale.

In viata, fii TU bun cu tine. Nu astepta validarea externa pentru ca te vei tortura pe tine si pe ceilalti. Degeaba! Doar tu esti in masura sa devii ceea ce vrei sa fii.

VREI SA ARATI BINE?  Mergi la sala, alearga, mergi pe jos, mananca mai sanatos. Eu de exemplu, am facut din sala un obicei la care nu ma gandesc prea mult.Am realizat ca-mi va fi din ce in ce mai usor, si asa este. Dar pana sa ma misc la treaba, il asteptam pe sotul meu sa-mi spuna ca sunt frumoasa, de parca asta ar fi topit kilogramele in plus de care EU stiam ca sunt acolo.

VREI IUBIRE? N-o vei simti pana nu te vei iubi tu pe tine. Am remarcat ca oamenii care sunt duri cu ei insisi tind sa fie foarte amabili cu strainii si foarte duri cu cei apropiati. E dureros sa fii asa, si ei nu stiu ca isi indeparteaza astfel persoanele care tin cu adevarat la ei, persoane care nu mai fac fata duritatii si negativitatii acestora.

VREI SA REALIZEZI CEVA? Tu esti baza! Munca in echipa e importanta, dar in primul rand trebuie sa fii in echipa cu tine. Tu esti resursa ta numarul 1!

Orice doresti TU pentru TINE e cel mai important!

Si dupa ce te regasesti, dupa ce-ti oferi tot ce e mai bun, abia atunci ai ce oferi. Vad in jurul meu oameni extrem de nefericiti care-si dedica viata diferitelor cauze si cred ca nu sunt apreciati. Nici macar nu aud cuvintele de lauda pentru ca au urechile palnie pentru critici. Si asta este pentru ca ei in adancul sufletului lor, nu cred ca merita aprecierea.

Tatal meu are o vorba, pe care atunci cand eram mica o consideram egoista: "intai trebuie sa am grija de mine ca sa pot avea grija si de altii" Acum imi dau seama cat de important a fost ca el si-a pastrat echilibrul dupa moartea mamei mele, ca nu s-a lasat doborat, si astfel a putut sa ne ajute si sa ne fie alaturi pana acum.

Puneti-va pe primul loc, cereti ce-i mai bun de la viata pentru ca doar asa veti putea darui inapoi, Saracul nu are ce da, flamandul nu are cu ce hrani, fiti voi indestulati atat material cat si sufleteste si veti avea ce oferi!

Te rog eu, si pentru binele meu, fii egoist! Da-ti ce e mai bun. Mie da-mi un zambet ca de restul nevoilor mele, ma ocup eu!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...