Tuesday, March 6, 2012

VISELE SI CARIERA


Scriu cam rar pentru ca sunt ocupata sa-mi implinesc visele dar a scrie e unul din visele mele, asa ca mi-l implinesc si pe acesta.

Imi zicea azi Maha ca parintii ei ii spun ca viata e grea. Eu va spun acum ca nu e asa! Va spune o persoana care a ramas orfana de mama la 12 ani, a fost crescuta de bunica, a plecat de acasa la 18 ani (si bine a facut). Viata e grea cand decidem noi asta. Cand ne blocam mintea si lasam emotiile negative ale noastre si ale altora sa ne copleseasca. Altfel...viata nu e grea! E plina de optiuni, si atata timp cat vom avea curaj, de realizari.

Sora mea mi-a spus ca mie mi-e usor sa zic asta pentru ca eu " am spirit intreprinzator". Nu e deloc asa, eu sunt visatoare, filolog, dar sunt curajoasa! Nu mi-e frica de nimic. Asta-l invat si pe Mihaita! Existenta noastra are valoare atat timp cat ramanem liberi, atunci vom putea crea si aduce valoare lumii. Altfel vom fi niste frustrati manevrati care o sa ne temem si de umbra noastra. Si tot ce vom mai putea crea sunt propriile psihoze.

Va ganditi la cariera, si sa nu va fie frica sa faceti asta! Sunteti pe departe cea mai evoluata generatie pe plan personal pe care am cunoscut-o. Va admir personalitatea, inteligenta emotionala, curajul. Si ramaneti asa! Voi mi-ati dat speranta ca lucrurile se vor schimba!

VISATI! Alegeti-va cariera din ce va pasioneaza, nu ascultati de nimeni cand va alegeti drumul. Numai voi puteti sti ce v-ar placea sa faceti toata viata, sau o parte importanta din ea. Nu-i lasati pe profesori, parinti si alti binevoitori sa va intoarca din drum. Am in minte un om exceptional pe care parintii l-au sabotat cu "bunavointa" si care a sfarsit prin a rata in tot ce si-a propus pana la punctul in care si-a pierdut si stima de sine si increderea. Imi pare rau ca atunci cand am fost alaturi de el nu am fost destul de dezvoltata sa-i insuflu incredere, ci l-am lovit si eu ca restul "binevoitorilor" Ce usor e sa etichetezi pe cineva un ratat. Oare care sunt cei care s-au ocupat cu dragoste ca acel om sa rateze? Visati si faceti in viata ce vreti. Va veti gasi drumul, veti castiga bani, pentru ca orice meserie facuta bine aduce castig peste medie (nici eu nu mananc din gunoi, dragii mei) dar mai mult decat asta, te trezesti in fiecare zi vibrand de nerabdare sa te apuci de treaba. Stiti ca azi ma simteam rau fizic, iar dupa prima ora cu 10A mi-a trecut raul? Stiti ca activitatea preferata nu numai ca va aduce bani dar va face fericiti?

Ganditi-va VOI ce vreti sa faceti, interesati-va despre oportunitatile acelei meserii (dar de pe internet, nu intrebati speriatii de bombe) si urmati-va visul.

Va pup si apropo de implinirea viselor, urmatoarea postare se va bucura si de cateva poze de pe malul Marii Irlandei!

Vizualizati si realizati!

6 comments:

  1. Esti frumoasa atat in exterior cat si interior...o persoana deosebita!Te felicit pentru ceea ce faci!Claudia

    ReplyDelete
  2. Ce comentariu minunat...sunt coplesita de toata frumusetea si bunatatea cu care sunt inconjurata chiar si dincolo de granite. Am gasit oare secretul fericirii?

    ReplyDelete
  3. L-ai gasit se simte pana la Bucuresti...te stiu binisor insa pana acum nu am vazut sclipirea acesta frumoasa a sufletului tau...poate ca Mihaita al tau te-a schimbat...nu stiu..la mine asa sa intamplat am vazut lumea mai frumoasa dupa ce am nascut fetele.Te pup si te iubesc fata draga!CU drag Claudia P.

    ReplyDelete
  4. Sunteti minunata doamna!!!cat adevar se afla in vorbele dumneavoastra!:):*Delia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si voi sunteti minunati! Ba mai minunati! Voi veti schimba tara asta!

      Delete

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...